Zalando 970x185

sabato 30 luglio 2011

CARIZZI R'AMMURI - AGRICANTUS


TESTO ORIGINALE
Ri notti cavaleri spuntanu ri vausi
firrianu ntunnu ntunnu ballanu
si priparanu i viu paittiri spiriscinu nto sonnu
accussì abbannunata cunta – ntunnu terra abbruciata sutta nfunnu scavannu acqua jlata
nzemmula beni e mali.

Es-souk si inchi
u cori si inchi
ri occhi nivuri
Es-souk si inchi
mi runi carezzi r'amuri.

Ntunnu ntunnu o focu fannu u me nomi
ballannu mi chiamanu sugnu ammira
tant'anni passati menzu a ventu e suli
si senti l'amuri comu scuma ri mari.

Ti nsunnava vulannu supra na naca r'acqua
occhi chini ri siti ballanu
si priparanu i viu paittiri spiriscinu nto sonnu
accussì addumata cunta – vampi i focu nni runa sutta nfunnu scavannu signali r'amuri
nzemmula beni e mali.
TRADUZIONE
Carezze d'amore

Di notte cavalieri spuntano dai massi
girano in tondo, ballano
si preparano, li vedo partire, spariscono nel sonno, così abbandonata, racconta – attorno terra bruciata, sotto, in fondo,
scavando acqua gelata,
insieme nel bene e nel male.

Es-souk si riempie
il cuore si riempie
di occhi neri
Es-Souk si riempie
mi dai carezze d'amore.

Attorno al fuoco fanno il mio nome
ballando mi chiamano sono ombra
tanti anni passati in mezzo al vento ed al sole
si sente l'amore come la schiuma del mare.

Ti sognavo volando sopra una pozza d'acqua
occhi pieni di sete ballano
si preparano li vedo partire, spariscono nel sonno. Così accesa racconta – vampe di fuoco ci dà, sotto, in fondo
scavando segnali d'amore,
insieme nel bene e nel male.


Nessun commento:

Posta un commento