Zalando 970x185

mercoledì 27 luglio 2011

MI VOTU E MA RIVOTU ( TESTO ANONIMO DEL 700)

 
IN QUESTA VERSIONE è CANTATA DA
ROSA BALISTRERI

Testo originale

















Traduzione Lettererale
Mi votu e mi rivotu suspirannu,
passu la notti 'nterra senza sonnu.

E li biddizzi toj jeu cuntimplannu,
mi passa di la notti sina a ghiornu.

Pri tia non pozzu un'ura ripusari,
paci nun havi cchiù st'afflittu cori.

Lu sai quannu jeu t'haju a lassari ?
quannu la vita mia finisci e mori.







































Mi giro e mi rigiro sospirando,
passo la notte a terra senza sonno.

E le bellezze tue vado contemplando,
mi passa tutta la notte sino al giorno.

Per te non posso un'ora riposare,
pace non ha più questo afflitto cuore

Lo sai quando io ti devo lasciare ?
quando la vita mia finisce e muore.







Nessun commento:

Posta un commento